lørdag 7. desember 2013

jeg trener nesten vær dag...

I dag trente jeg nesten.... Eller i dag trente jeg LITT.. Pakka inn ungene i varme klær så vi bare kunne se nesetippen inni all ull, dress, luer osv, dro fram masse akebrett og sparket de utfor bakken...så da de var kommet langt nedi bakken var det bare å springe så jeg kom meg unna... Fikk måket hele oppkjørselen min, høres jo innmari stort og flott ut, det er den ikke, er plass til tre biler der og ikke noe mere, men det var mye snø å flytte rundt på, så brillene var ikke brukende til noe for vær gang jeg pusta, noe jeg gjør titt og ofte, så dugget disse brillene noe sinnsykt inni dette virrvarret av lue, hår, jakke og skjerf... Når ungene hadde fått teften av meg og var på vei bort til meg, så fikk jeg kasta små snøskufler på de og satt igang litt god gammaldags barnearbeid; snømåking av naboens utkjørsel. Jens, lurte på om vi fikk lov å måke der. Men det er lettere å få tilgivelse enn tillatelse, og i tillegg kunne jeg bare skylde på lønnhørte unger om vi ble oppdaget :)
(spøk til alvor, naboen er godt over 80 år og dårlig til beins, og eneste grunnen til at jeg ikke snakket med han er at han insisterer på å betale når vi måker for han, derfor gjør vi slikt når han ikke er hjemme :) ) Etter en kald og deilig dag ute, fikk mine tre gourmetelskere deilig mat:
Etter ett mesterlig måltid forflyttet de seg over til spaavdelingen
Deilig dag.... og så ett bilde av meg når jeg nesten trener:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar