mandag 2. desember 2013

veggbilde med lys og sementpute

har laget meg ett bilde til soverommet... lerret fra søstre grene ble kledd med en gardin fra ikea og sprayet dylutionspray (fargespray brukt til scrapping) så kjøpte jeg en lystube med 30 lys som jeg festet med limpistol på baksiden av lerretet. tataaa ;) :
her er bildet uten lysene inni, har en liten lysekrone på soverommet som gir mye skygger på veggene så derfor blir det litt merkelig lys på bildene ;)
nærbilde:
Og så har jeg laget puter som vi skal pynte gravene til besteforeldrene mine og tante mi med til jul... Det er sement lagt i ziplockposer så har jeg satt lykta oppå posen i press så det blir det søkket som skal til for at det skal bli pute, når det tørket, malte jeg over med hvitmaling, la på det øverste serviettlaget (delte altså servietten) så spraylakket jeg det med klarlakk.
nærbilde, servietten er hvit med en enkelt grå fjær på....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar