søndag 1. desember 2013

snømannmuffins

Vi skal på juletrefest arr. av barnehagen i dag, og alle må ha med seg nok bakevarer. Jeg har lagd muffins, farget røra blå, hodet er mashmellow, øyne, munnen og det hvite på muffinsen er sjokolade, nese og armer er sukkerpasta.
laget noen med snøfnuggene på også.
For jeg hadde egentlig tenkt å bruke snøfnuggene på kroppen til snømannen, og hadde masse snø oppi ett fat og idet jeg reiste meg opp for å hente noe klarte jeg å velte hele forb... fatet...
så da ble det en tur opp på kiwi, få butikkdama til å gå i storbutikken å hente mere snøfnugg til meg, betalte i dyre dommer, sette meg i bilen for så å bestemme meg at neeeei jeg skal ikke bruke disse alikevell!! flott det... tilslutt ble det noen få muffins med snøfnugg på siden jeg hadde styret så mye med de...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar